четвртак, 12. јун 2014.

Kako se boriti ako je Lako? Kako živeti ako se ne Boriš?

Ponekad nisam sigurna da li sam to ja. Ili sam Ono ja.
Gde sam?
Zar nije lakše biti Jednostavan.
Naravno.
Zašto je kod mene Uvek Sve Naopačke?
Lakše plivam kad je teško.
Kad me lome.
Kad ne veruju u mene.
Zašto je toliko teško svaki put kad bi trebalo da bude Lako?
Kad Su Tu.
Kad odobravaju.
Kad imam na koga da se oslonim.
Nisam navikla tako.
Jer šta znači biti na nogama bez Iščekivanja Pada?
Kako ustajati iznova ako nisi na zemlji?
Kako se boriti ako je Lako?
Kako živeti ako se ne Boriš?
Zašto je najteže boriti se sa samim Sobom?
Zašto odgovori Ne postoje?

?

Нема коментара:

Постави коментар

Povratak

Kad bi te pesma mogla vratiti To bi bila pesma najlepša na svetu Zbog tebe bih naučila I da crtam Pa bi iz te pesme cvrkutale ptic...