четвртак, 23. октобар 2014.

Ljubav.

Ne očekuj od mene da te Volim
jer
trebalo je da prođe mnogo vremena
Udvaranja
Dodvoravanja
Dokazivanja
Padanja i Ustajanja
Plakanja
Smejanja...
Bilo je mnogo
Zbunjenosti
Radoznalosti
Grešaka
Straha
kad sam sama sebe pokušavala da
Razumem
Ohrabrim
dok sam pokušavala da se uzdignem iznad Svega:
ljudi
Problema
Prepreka
Nemogućeg
i Mogućeg.
Svakodnevice.
Ali sam Uspela.
Uspela sam da poletim
s nezaraslim ranama na krilima
koje peku
i Bole
i vetar ih suši vlažne
i nije mi bilo prijatno.
Nije mi prijatno ni Sada.
Ali sam uspela.
I Uspevam.
A trebalo je
toliko vremena i
Patnje
i Truda
Odricanja.
Trebalo je toliko
Svega
kako bih
naučila da Volim
Sebe.
Ne traži da  Volim Tebe.
To je Proces
i Borba
i Muka
i Uspeh.
Jedva sam uspela Sebe.
Ne traži mi.

Нема коментара:

Постави коментар

Povratak

Kad bi te pesma mogla vratiti To bi bila pesma najlepša na svetu Zbog tebe bih naučila I da crtam Pa bi iz te pesme cvrkutale ptic...