понедељак, 19. јануар 2015.

Dvoje.

Ne moram ništa da ti značim
dok me tako ispituješ pogledom
vabiš dodirom
privlačiš Energijom.

Ko smo mi
da bismo Ičemu
dali Oblik
Naziv
Definiciju.

Bedna ljudska stvorenja
koja žive
da bi zadovoljila svoje
Želje
pobedila Strahove
dostignula Ciljeve.

Pa zašto onda
da me zoveš
Ovako
ili Onako.

Sve je u redu
dok me tako pogledom
izazivaš
da u tvoje Oči
Uskočim

I plivam
plivam
a ti odmičeš
i smeješ se
sa druge strane
Reke.

Pa mi pružiš ruku
da i ja kročim na Obalu
jer ova Igra mora
se igra u dvoje.

Znamo oboje
da ne vredi da bežimo
pa onda legnemo na travu da joj,
kikoćući se, svu noć
šapćemo...

Нема коментара:

Постави коментар

Povratak

Kad bi te pesma mogla vratiti To bi bila pesma najlepša na svetu Zbog tebe bih naučila I da crtam Pa bi iz te pesme cvrkutale ptic...