понедељак, 3. новембар 2014.

Tamara i Đorđe

Koračam, velika, od marketa do stana.
Tuđeg.
Ovog puta se ne osećam kao mala karika u nepreglednom lancu bez koje sistem može da funkcioniše.
Iako može,
Danas Biram da se osećam Srećno
Jer
Jutro je
i krenula sam po doručak
i ispred marketa sam upoznala Njih.
Toliko sreće na detetu koje je dobilo bombone i čokoladicu u životu nisam videla.
Danas biram da budem Srećna
jer
tražili su novac
pitala sam ih šta im se jede
tražili su pečeni krompir jer su gladni.
Danas biram da budem Srećna.
Ja sam dobila stidljivi osmeh od Tamare u žutim helankama na tufne
Prljavim
i presrećni Osmeh od Đorđa
tek prohodalog
slinavog
umazanog čokoladom.
Jutros biram da budem Srećna
jer su i Tamara i Đorđe
siti
i nasmejani.
Srećna sam Danas
jer sam imala mogućnost da usrećim Drugog.

2 коментара:

Povratak

Kad bi te pesma mogla vratiti To bi bila pesma najlepša na svetu Zbog tebe bih naučila I da crtam Pa bi iz te pesme cvrkutale ptic...