четвртак, 6. новембар 2014.

Ne pada mi na pamet

Ne pada mi na pamet
da odem u salon venčanica
izaberem jednu
koju je nosilo pola varoši
pa ju obučem onako prljavobelu
znojavu
još neočišćenu od prethodne
mlade...
Ne pada mi na pamet.

Ne pada mi na pamet
da odem kod šminkera
da mu platim basnoslovno
da bih izgledala
kao lutka od porcelana
neprirodno.
Veštački nokti
trepavice
nacrtane obrve
umetak u kosi.
U umetku - cvet...
Ne pada mi na pamet.

Nemam nameru
da prolazim gradom
dok me gledaju
fasade
drveće
varošani...
Psi.
I da te držim za ruku  pritom.

Jer ...
pukao je veštački nokat
čupa me umetak
fali mi deo trepavice
steže korset
žuljaju cipele.

Nemam nameru da budem Nesrećna
zato
skidam umetak
čupam nokte
trepavice
izuvam cipele
sečem venčanicu
i počinjem da trčim.

Želim da budem Srećna
zato sada stojim
gola
bosa
Sama
Na obali ove divne reke...

Нема коментара:

Постави коментар

Povratak

Kad bi te pesma mogla vratiti To bi bila pesma najlepša na svetu Zbog tebe bih naučila I da crtam Pa bi iz te pesme cvrkutale ptic...