петак, 19. децембар 2014.

Ja i Oni.

Ja sam Ovde
Oni su Tamo
Iako
Oni misle da smo svi Tamo
jer smo svi u istoj Prostoriji
Ali oni nikada
baš nikada
neće osetiti oštrinu vazduha
koji ja Udišem
Slobodu misli 
koju posedujem
Sposobnost Samospoznaje
i Izolacije
Uživanja u momentima tišine
...
Ja sam Ovde
Oni Ovde nikada ne mogu biti
...
Vazduh koji ja udišem njih bi gušio
Slobode misli se plaše
pa ih guraju u ćošak kaveza
da laju
reže
kevću
divljaju
Zato su oni Uznemireni
jer u njima je sve Uskovitlano
U meni
naprotiv
sve je Mirno
Ja živim za Sutra
oni za Sada
Ja volim Život
oni ga Proklinju
Ja gajim Ljubav
oni se truju mržnjom.
Ja sam Srećna,
a šta ćemo s Njima?

Нема коментара:

Постави коментар

Povratak

Kad bi te pesma mogla vratiti To bi bila pesma najlepša na svetu Zbog tebe bih naučila I da crtam Pa bi iz te pesme cvrkutale ptic...